Szkolenia, poradniki prawne, umowy
Baza klientów do telemarketingu
Baza klientów do telemarketingu to e-narzędzie, dzięki któremu szybko przygotujesz bazę klientów do telemarketingu. to ...
Wysyłka:48 godzin
14,90 zł
Jak dotrzeć do klientów przez telefon?
Jak dotrzeć do klientów przez telefon? Tajniki prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych przez telefon to zestawienie ...
Wysyłka:48 godzin
29,90 zł
Jak rozmawiać z klientem o jego potrzebach? - sztuka zadawania pytań
Cena dotyczy dostępu do e-szkolenia na platformie sztuka-sprzedazy.pl za osobę. Umiejętność zadawania pytań jest kluczowa ...
Wysyłka:48 godzin
130,00 zł
Matryca korzyści - generator pomysłów
Matryca korzyści - generator pomysłów to e-skrypt, dzięki któremu nauczysz się właściwie formułować korzyści: z ...
Wysyłka:48 godzin
11,90 zł
Matryca pytań klienta to narzędzie, które pozwoli Ci bardzo dobrze przygotować się do rozmowy z ...
Wysyłka:48 godzin
9,90 zł
Obiekcje cenowe - wzorcowe odpowiedzi
Skrypt zawiera 32 sprawdzone odpowiedzi na 10 najczęściej spotykanych obiekcji cenowych: Cena jest za wysoka ...
Wysyłka:48 godzin
24,90 zł
Obiekcje cenowe i pozacenowe - wzorcowe odpowiedzi
Zestaw, który składa się z dwóch skryptów: Obiekcje cenowe - wzorcowe odpowiedzi Pozacenowe obiekcje i ...
Wysyłka:48 godzin
44,80 zł
OBIEKCJE I ZAGRYWKI KLIENTÓW. Skąd się biorą? Jak sobie z nimi poradzić?
Z e-booka dowiesz się krok po kroku: Czym są obiekcje klienta Dlaczego klienci stosują zagrywki ...
Wysyłka:48 godzin
19,90 zł
Pisanie ofert - jak stworzyć skuteczną ofertę współpracy
Cena dotyczy dostępu do e-szkolenia na platformie sztuka-sprzedazy.pl za osobę. Koniec z pisaniem o swoich ...
Wysyłka:48 godzin
85,00 zł
Podręcznik negocjatora - nastawionego na współpracę
Spis treści: Kiedy negocjować a kiedy zrezygnować z negocjacji? Jak prowadzić negocjacje typu wygrany-wygrany? Reguły ...
Wysyłka:48 godzin
59,90 zł
Pozacenowe obiekcje i zagrywki klientów - wzorcowe odpowiedzi
Skrypt zawiera 42 sprawdzone odpowiedzi na 15 najczęściej spotykanych obiekcji i zagrywek nie związanych z ...
Wysyłka:48 godzin
29,90 zł
Pozafinansowe metody motywowania pracowników
Cena dotyczy dostępu do e-szkolenia na platformie sztuka-sprzedazy.pl za osobę.
Wysyłka:48 godzin
247,00 zł
RAPORT EFEKTYWNOŚCI DLA DORADCÓW KREDYTOWYCH - to sprawdzone narzędzie, które umożliwia lepsze wykorzystanie czasu pracy ...
Wysyłka:48 godzin
39,90 zł
Dla osób - pozyskujących klientów biznesowych RAPORT EFEKTYWNOŚCI B2B - to sprawdzone narzędzie, które umożliwia ...
Wysyłka:48 godzin
39,90 zł
Dla osób - pozyskujących klientów indywidualnych RAPORT EFEKTYWNOŚCI B2C - to sprawdzone narzędzie, które umożliwia ...
Wysyłka:48 godzin
39,90 zł
Totalny Model Prezentacji Rozwiązań
Totalny Model Prezentacji Rozwiązań to mechanizm formułowania wypowiedzi, który ma wiele zastosowań. Możesz go wykorzystać ...
Wysyłka:48 godzin
24,90 zł
Rozpoznawanie typów klienta i umiejętność dopasowania do rozmówcy - to jedne z najważniejszych kompetencji handlowych. ...
Wysyłka:48 godzin
24,90 zł
Wstęp do rozmowy telefonicznej z klientem
E-skrypt "Wstęp do rozmowy tefelonicznej z klientem dla Doradców Ubezpieczeniowych" w formacie PDF zawiera: Opis ...
Wysyłka:48 godzin
29,90 zł
Wstęp do rozmowy telefonicznej z klientem biznesowym
E-skrypt: "Wstęp do rozmowy telefonicznej z klientem biznesowym" to narzędzie, które pozwoli Doradcom Kredytowym nawiązać ...
Wysyłka:48 godzin
34,90 zł
Wstęp do rozmowy telefonicznej z klientem indywidualnym
E-skrypt: "Wstęp do rozmowy telefonicznej z klientem indywidualnym" to narzędzie, które pozwoli Doradcom Kredytowym nawiązać ...
Wysyłka:48 godzin
29,90 zł